Återhämtning.

Äntligen har jag blivit friskare.. efter 3 veckors förkylning. Har dagligen knaprat i mig mängder med halstabletter för jag haft såååå otroligt ont i halsen. Efter en kort, bra bön av Tomas vaknade jag nästa dag helt utan halsont! ;) Fantastiskt! Men nu har han åkt på en värre förkylning.. legat hemma i feber sen i lördags. Eländigt. Bara hoppas man klarar sig undan febern. Har äntligen en efterlängtad lite "längre" ledighet.. jobbat lååång helg mestadels natt. Så nu fick jag äntligen "helg". Toppen med återhämtning då jag ska jobba natt hela helgen som väntar. 
 
Ska nu se klart filmen Rock of Ages som jag börja se igår. Helt klart sevärd om man gillar musik och rock! De verkar då bebis tycka om.. full aktivitet i magen. Känns ju helt fantastiskt när lill*n möblerar om i min kropp! ;) Tänk att jag gick in i vecka 30 idag.. endast 10 veckor kvar till bf. <3 ska väl bjuda er på en magbild någon gång men bjuder istället på en lejd bild från spanien idag.. undra om magen kommer kunna bli så där platt igen? Känns inte så just nu! Haha!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hu vad jobbigt att vara förkyld, tur att du kryat på dig min vän :-) Heelt galet att du är i vecka 30 redan! Tyckte jag själv nyss var gravid men igår fyllde Sixten 2 månader... Ta mycket bilder för sen kommer du inte fatta att du var så stor, man glömmer fort och magen blir åtminstone ganska platt snabbt ;-)

Svar: Ja galet så fort tiden går! Bara 68 dagar till bf nu..Så de är nog som du säger.. måste passa på att fota.. men man känner sig ju inte alltid så fager ;) Ja hoppas de mest är vätska man har gått upp i kg hehe...
Linn Vikberg

2013-01-31 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0