BM besök

Idag 40+6 var jag på mitt sista besök hos barnmorskan i Älvsbyn.. Från och med imorgon hör jag till Spec. Mödra. Så om inte bebis behagar att komma blir nästa besök i piteå för att kolla hur bebis mår i slutet av vecka 42. Hoppas verkligen att vi slipper!
Magen har sjunkit ner o bebis ligger djupt nere i startgroparna. ;) Hjärtljuden låg kring 146 idag.. så hon gissade på att de är en späd lång tjej där inne idag. De känns då verkligen som att de är en lång krabat.. då huvudet ligger så långt ner och att ändå en rumpa kan trycka under revbenen. 
 
Efter min tripp i Älvsbyn snörde jag ihop lite bakning. Passar på att fylla frysen med fika så man har lite att bjuda på när man får besök. Idag blev de en långpanna Philadelphiabullar mycket enkelt och smidigt motför att stå och baka ut vanliga kanelbullar. De blev dessutom väldigt gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0