41+4

Idag är 12 dagar över beräknat födelsedatum. Har en känsla av bebisen har tänkt vänta för att bli ett Majbarn. Första maj är ju en helgdag så iofs är de inget dumt val av födelsdag om de skulle bli så.. då är dom flesta lediga och kan komma på kalas i framtiden! ;D Men bebisen är mer än välkommen att komma tidigare också! I veckan tittade vi på diabilder hemma hos mamma och pappa från då vi var små. De var ju de bästa sättet att framkalla bilder under slutet av åttiotalet, hehe. Här har ni några bilder på mig och Tom då..
 
 
 
Det ska bli så spännande att se vem bebisen är mest lik. Tomas ljusa drag eller mina lite mörkare..vems näsa, haka, ögon kommer h*n ha. Blir kul att se vilka gener som är starkare, Anderssons eller Vikbergs. Ju längre bebisen har tänkt stanna i magen desto mer hinner h*n växa på sig.. men jag är ändå inte orolig att de är någon jättestor krabat där inne då jag endast väge 2510 gram och var 47 cm lång. Tomas var inte heller någon stor bebis om jag minns rätt vägde han lite över 3000g. Så de är nog lugnt.... tror jag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0