Sommar sommar sommar

Äntligen kom sommaren.. Midsommarhelgen har varit underbart skön! 
Fredag, midsommarafton, jobbade jag mitt första dygn på ambulansen. De gick mycket bra.. jag var orolig att vi skulle vara tvungen rulla på vägarna hela dygnet. Men icke det, nog fick vi jobba under dagen men när jag la huvudet på kudden klockan 24.05 bad jag en enkel bön att om Guds beskydd över kommunen och att vi skulle få sova gott.
Och de fick vi. ;) Vaknade 07.15 av ett larm men då var jag väldigt pigg och utvilad. Pratade med en kille som jobbar på sos och han sa att Älvsbyn är den bästa stationen att jobba på som ny. SKÖNT att höra! På övriga stationer i norrbotten hade de varit fullt upp under hela midsommar. 
 
Helgen kändes ändå väldig  lång vi har hunnit med mycket.. fiska, grilla, sola och kalasa! 
underbart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0