Och regnet de bara öser ner..

Blommorna har börjat slå ut trots detta kyliga gråa vädret. Är detta vår första sommarmånad? Jag har leggings på mig under mina pinewood byxor nationaldagen till ära! Hatar att frysa och jag insåg ganska snabbt att det var ett bra beslut att dra på sig dubbla lager när vi skulle ut och "arbeta" i manjärv.. (jag plantera bara lite blommor och spela kubb medans  de andra flyttade på stora jordhögar och markplanera). Hade varit perfekt väder för att sitta och läsa någon bra bok.. men tyvärr har inte min leverans skickas ännu från bokus! Huvva sega.. Har beställt tre romaner En dotters drömVägen till kärlek och En mors förhoppning. Längtar efter dessa kommer.. och tills vädret vänder. Jag har snart gjort min första introduktionsvecka på jobbet.. riktigt roligt och på fredag väntar mitt första pass med sökare. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0