Ingen är gladare än jag!! ;)

Idag värker musklerna.. mesta dels m. trapezius (kappmusklen) känns av idag! Denna gång beror de inte på korpenpasset.. utan lyft och bärprovet jag gjorde i onsdags på ambulansen!!
40 kg kettlebell hantlar, 20 kg i vardera hand upp för tre våningar.. 6 trappor i en ganska rask takt utan att stanna upp. Detta ÄR GANSKA TUNGT. Vila några sekunder och skaka av mjölksyran i armarna...Sedan ska man gå ner med dem på samma vis utan att stanna förrens vid sista trappsteget.
MEN JAG KLARADE DE!!!! :) Därefter kastade vi oss i ambulansbilen för att ta en liten sväng. Riktigt spännande men roligt! Kändes lite som en andra uppkörning.. och jag var ganska nervös!
Om jag säger så här...Backningen kan jag bli bättre på..Och de sa han att de har en speciell förarutbildning för!
Jag blev igår erbjuden sommarjobb!! Så en riktigt spännande och lärorik vår och sommar väntar..
WIO WIO (ambulansljud)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0