De som sår med tårar ska få skörda med glädje.

Detta blev en väldigt konstig helg.. ingen vilodag här inte! ;) Beskrivning följer nedan med bilder!

Tomas drog upp mig tidigt för att måla huset..



När jag inte kom och hjälpte till på en gång hotade han med att måla på mig..
Vilket han gjorde..



men jag gav igen dubbelt...HAHA men Jag missberäknade lite, tänkte träffa kinden!



....Men det du sår får du skörda! ;) Sår du elaka ord och gärningar får du tillbaka elaka ord och gärningar och vice versa. Se till att de blir goda saker du sår!


Jag sådde även i mina pallkragar idag, morot och sallad. blir spännande att se hur fina de blir!






Morot på såband är grymt smidigt!! Längtar tills man får smaka!!

Det blev ju som ett tema idag så tänkte dela med mig av ett ord i samma stil:
De som sår med tårar ska få skörda med glädje.
Psaltaren 126: 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0