Hittat!

Jag har ju glömt att berätta att jag hittat mitt linsskydd till kameran förra helgen!! När vi var upp på falkberget med fyrhjulingarna den 17 April var sista gången jag minns att jag hade haft linsskyddet. Så nu i söndags då vi var upp dit igen så letade jag ju som en tok efter detta linsskydd.. Jag hade ju inget större förväntan på att finna de eftersom det tinat bort all snö och blåst rätt rejält sen sist vi var upp.. MEN helt plösligt berättar Sandberg att han hittat de!! De hade visst legat helt prydligt på en sten vid utsiktsplatsen!
Grymt skönt!! Slapp man lägga ut 180 kronor på ett nytt! ;) PRIS SKE GUD!





Vid utsiktsplatsen på Falkberget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0