Påsklov!

Ääääääääääntligen.. nu tar jag ett välförtjänat påsklov. På fredag tar vi vårt pick och pack och drar upp till Jäckvik tills på måndag. Vädret ser lovande ut enligt metrologerna! YEY! Det blir första gången jag åker till den "riktiga fjällen", håller tummarna för att de blir en bra resa.

ikväll fick vi besök av Tomas och Carro mkt trevligt,  vi såg the next three days! En film jag varmt rekomenderar!  ;)

Här är en skön låt jag också varmt rekomenderar!




Dagens ord:
"Tala aldrig på ett sådant sätt att ni sårar och gör andra illa, utan försök istället att uppmuntra andra och stärka deras tro där det behövs, så att de som lyssnar får nytta av det ni säger."  Efesierbrevet 4:29

Tänk på vad du säger.. låt de vara uppbyggande ord! Alla blir vi glada när vi får höra en komplimang eller gott ord!! Om ni ger, kommer ni att få (dessutom)! ;) Glöm inte att visa hur mycket ni uppskattar varandra!

Du kanske inte kan lysa upp hela världen
men du kan lysa upp någons hela värld.

Kommentarer
Postat av: Eivor Lundberg

Trevlig blogg du har Linn! Ha det så skönt i fjällen. Vi var där en gång under sommaren och gick hela natten men fann bara undantagsvatten. Det blir nog bröllop för mig o Seva i dag, kanske Rudolf också om han vill med. Susanne, Hannas äldsta dotter gifter sig.

2011-04-21 @ 07:48:40
URL: http://bilddagboken.se/p/create.html#a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0