Myror..

Jag satt så fridfullt här vid datorn och plugga hemma idag.. helt plötsligt kryper de upp en fet svart myra på min hand medans jag skriver på tangentbordet. Gissa om jag skrek som en gris!?! Vidrigt! Det är inte första myran jag sett här i huset.. bara idag har jag sett (läs dödat) en myra på badrumsspegeln, en på golvet i köket, en på diskbänken, en på kökskranen och en på golvet i kontoret!!!

Så otroligt härligt med vår.... eller jo våren är härlig men inte myrorna.. Tomas får köpa flera kilo myrr imorn så dom asen dör!

Tidigare en dag såg Tomas tillome en myra på sovrumdörren.. alltså på övervåningen. Hurvas!

Nu kom då Tomas hem från jobbet, de har jobbat över så de kan va lediga på torsdag! Så nu ska vi smaska i oss kladdkakemuffins som jag bakat ikväll.. med grädde och jordgubbar på! Mums. Hoppas de inte är någon myra i smeten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0