Logg.. blogg..

Det börjar kännas att kroppen fått lite sömn nu under en period.. jäspar konstant och känner mig färdig för sängen nu redan nio!! Det tar på krafterna att stiga upp 04:45. Eller okej.. jag erkänner, snoozknappen trycks alltid ner ett antal gånger så ca 5 är jag som uppstigen ur graven! Känns verkligen så vissa mornar, sen blir det stressigt hinna göra sig iordning! Konstigt att man tycker det är värt det när man ligger i sängen...??
De går dock riktigt bra att pendla till Öjebyn trots allt.. :)

En av uppgifterna i kursen som vi läser nu är att skriva logg.. inte blogg. Klasskompisar, är det någon mer än jag som tycker det är jobbigt att knåpa ihop de bokstäverna?? Att Blogga är däremot inga problem konstigt nog!
Imorgon är jag dock LEDIG! Så det blir att plugga plugga plugga.. läser en webkurs i tvångsvård parallelt.
Inte för att jag är super över ambitiös om ni tänkte det.. utan det är också ett delmoment i kursen vi läser nu. http://www.tvangsvard.ki.se/ Kan ni också läsa om ni har jätte lite att göra och vill lära er mer om det! ;)

Ikväll har vi vittja gäddsaxarna sen har jag varit på premiär turen med cykeln för att träffa vistträskbrudarna.
Fick se lite av vistträsk nya tillskott, Fridas underbart söta lilla grabb, och ultraljudsbild på en av Olle & Lisas twins. Grymt KUL!! De såg så fina ut allihopa.

Här har ni lite bilder över Vackra Vistträsk!!


 

Blessings <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Vet du vad, tänk att loggen är som en blogg! Jag gör så för att komma igång och försöker sen fiffla till det och visa hur braaa man uppnår kursens mål ;-) You can do it!

2011-04-14 @ 23:07:58
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0