Gränsen levererade!

Vilken underbar helg!! Gassande sol, blå himmel och gnistrande snö
och otroligt vackra fjäll!
Jag har bränt mig för första gången i år.. som tur är har man bra pigment som utvecklade det röda till brunt efter ett dygn. ;) Gränsen levererade verkligen. Jäckvikk, Pjesker, Vougga, Norskagränsen. Det här lär vi göra om fler gånger!




Väl framme efter 6,6 mil hade maten skumpat lite väl ordentligt. Det hade blivit hål genom ryggäcken och påskmusten... halva flaskan hade hamnat i ryggsäcken.. påskmustmarinerade smörgåsar var ingen hitt!!



Två av mina rödingar första dagen.



På väg upp mot gränsen.



Tomas och Tomas lagar maten.. gode skönt att det nästan alltid är killarna som får laga när man är ute.



Vid den härliga hängdrivan! :D



Sofia, Jag, Carro, Josse och Elvira... och Tomas i hörnet!



Johan drar på rullen.



Guds skapelse.



Det var ett projekt att få till ett pimpel hål. ^^ Borren räckte precis men de fick borra med händerna i ovanevattne!



Borren.. nästan igenom! Blir nog att införskaffa en förlänging till borren nästa vinter ;)



Tomas nöjd med lill firren.



Carolinas fångst! ;)



Det har varit 4 helt underbara dagar som man önskar aldrig skulle ta slut.. Men nu åter till verkligheten.
Jag har muntlig tenta på torsdag och känner att jag inte riktigt samlat ihop tankarna inför det..

Kommentarer
Postat av: Sara Nyström

Fina bilder Linn :))

2011-04-26 @ 22:27:43
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Vilka helt underbara bilder! :)

2011-04-27 @ 04:53:23
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Men åh vad härligt du verkar haft det och fina bilder! Hoppas du haft en mysig påsk :-)



Såg du föresten att jag var i Älvsbyn i påsk och till och med i Vidsel?Det var himla fint det med ;-)

2011-04-27 @ 05:55:50
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vad roligt att du har startat en blogg, Linn! :) Den ska jag följa flitigt ;) Vilka fina fjällbilder, ni måste ha haft det helt underbart :) Kram!

2011-04-28 @ 14:18:47
URL: http://alltidalltidvi.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilka härliga bilder :)

2011-05-23 @ 22:37:34
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0