24 Dagar kvar?

Ja i veckan har vi välkomnat vecka 37 är i 36+3 idag vilket innebär att de endast är 24 dagar kvar till BF 91,4% av graviditeten har passerat. När 37 fulla veckor har gått betraktas barnet som fullgånget dvs färdigt att födas. Detta kan ju då ske mellan v 37-42. Är väl medveten om att förstagångsföderskor brukar gå över tiden så försöker ställa in mig på det meeeen börjar bli otålig nu. Tycker att bebis kan ta och komma ut snart.. känns att man bär på många extrakilon och foglossningen blir bara värre. Gick på stan en dag med min gravida kusin i veckan.. vääääldigt trevligt! Men dagen därpå.. ouuh..kunde knappt röra på mig. Sover sämre gör jag också när inget sätt är skönt att ligga på och tar svin ont att vända på sig för att byta ställning. Men snaaaart kommer belöningen! Vill inte vänta till i slutet av April...Men däremot kan bebis få vänta till pappan har kryat på sig. Han ligger nu i feber och kröjmar.. så jag har fullt upp med att passa upp honom med glass och juice. ;)
 
Måste bara få visa så fint den blivande mormorn har stickat till bebis..
 
Grönt och vitt.. mina favvo färger. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0