Väntar..längtar.

Åter igen måndag.. Ny arbetsvecka för vissa och för andra är de en ny väntevecka påbörjad. ;) Vet att de är vanligt att passera BF datumet för förstföderskor. Google är min bästa vän, enligt vad jag läst mig till där så är de vanligast att förlossningen drar igång ca en vecka efter BF. De är inte så mycket göra.. bara vänta och vila upp sig! I helgen har vi mestadels varit hemmikring.. orkar inte vara på några större äventyr. Vi har unnat oss äta ute lite finmiddag, sett (hör och häpna) starwars, varit på bjudning hos svärmor och  svärfar samt kalas för lillebror som fyllde fjortis igår. Han är inte längre den lilla killen som rita så här fina teckningar till mig..
 
 
Här kommer en uppdatering av listan.. mer än hälften har gissat fel. ;) Är så kul och spännande nu.. min kusin passerade sitt BF datum i fredags.. så är ganska stor chans att vi kommer vara på BB samtidigt tror jag!  lääääängtar <3
 
Tina: 12 April, Flicka
Suz: 15 April, Pojke
Sandra H: 15 April, Flicka
Hanna: 16 April, Flicka
Elias (morbror): 16 April kl.11:36, Flicka
Turana: 17 April, Pojke
Mariann: 19 April, Pojke
TSSN: 19 April, Pojke
Elin S: 19 April, Pojke
Sofie: 19 April, Pojke
Linnea: 20 April, Pojke
Tomas: 20 April, Pojke
Lisa B: 21 April, Flicka
William (morbror): 21 April
Elly: 21 April, Pojke
Mamma (mormor): 24 April, Pojke
Johanna S: 25 April, Flicka
Jag: 25 April, Pojke
Therese: 26 April, Flicka
Danne: 27 April, Pojke
Carolina: 27 April 

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

1 maj - en liten flicka
2 maj - en pojke

2013-04-28 @ 14:10:09
URL: http://zetterquizt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0