V 40

Vi har har gått in i vecka 40.. 39 hela veckor har passerat och finalveckan (förhoppningsvis) som vi så länge väntat på pågår! Vi är redo. Bilbarnstolen och BBväskan är packad i bilen, tjioho. Det är städat, skurat och tvättat och frysen är avfrostad. Jag har snört ihop en långpannekaka så vi har något att bjuda på vid framtida besök! 
 
Hur ska jag beskriva förra veckan som varit då.. jag är L E S S! haha..ids inte dra upp alla besvärliga graviditetskrämpor känns som att blogginlägget blir som en enda klagomur. Känns ändå fantastiskt att få bära på den här skatten.. och jag vet att något underbart väntar! 
 
Jag har allt oftare känt att de trycker lite neråt och ilar ner i bäckenet.. som jag förstått är de när bebisen trycker mot muskulaturen de ilar så..Hoppas att de är ett tecken på att de ändå inte är lika långt borta som jag gissat på. Har gissat på den 25:de för att mentalt ställa in mig på så de inte ska vara sååå jobbigt om de blir övertid... MEN jag hoppas som bara den ändå att de drar igång inom en snar framtid!
 
När har du tänkt komma ut älskade vän? Vi längtar efter dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0