Uppdatering av listan

På bild Jag och Carro..Hel och halvvägs..bild 2.. åretsförsta mjukglass. :)
 
Tina: 12 April, Flicka
Suz: 15 April, Pojke
Sandra H: 15 April, Flicka
Hanna: 16 April, Flicka
Elias (morbror): 16 April kl.11:36, Flicka
Turana: 17 April, Pojke
Mariann: 19 April, Pojke
TSSN: 19 April, Pojke
Elin S: 19 April, Pojke
Sofie: 19 April, Pojke
Linnea: 20 April, Pojke
Tomas: 20 April, Pojke
Lisa B: 21 April, Flicka
William (morbror): 21 April
Elly: 21 April, Pojke
Mamma (mormor): 24 April, Pojke
Johanna S: 25 April, Flicka
Jag: 25 April, Pojke
Therese: 26 April, Flicka
Danne: 27 April, Pojke
Carolina: 27 April 
 
Ja nu har vi välkomnat vecka 41.. idag är de 40+1. Två dagar över beräknat datum.. och fler kan de bli! Vi längtar såå mycket! Jag mår då fortfarande bra men vill verkligen träffa de lilla underverket nu. Sist jag var hos BM så gissade hon på att de var en 3000-3500g grabb i magen! Återstår att se.. Nu börjar jag få slut på aktiviteter att göra här hemma i väntan. Har du något bra tips? :)
 
Förresten måste tacka för alla tips kring bärsjal eller bärsele! Jag ska få låna en bärsjal som Tomas syster äger så får man väl se om man tycker om de under den första tiden. Sen verkar de som många rekomenderar Ergo babyselen, som verkar väldigt fin! Blir nog en bra investering sen. ;D

Kommentarer
Postat av: suz

Åh va fina ni är! :)

Svar: Tack.. :)
Linn Vikberg

2013-04-18 @ 13:23:28
Postat av: sofie

jättefin bild på er två :)

Svar: Tack! :) Men ser att jag inte lyckats dölja dubbelhakan så bra...haha
Linn Vikberg

2013-04-18 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0