Gissningstävling

 
Tina: 12 April, Flicka
Suz: 15 April, Pojke
Sandra H: 15 April, Flicka
Hanna: 16 April, Flicka
Elias (morbror): 16 April kl.11:36, Flicka
Mariann: 19 April, Pojke
Elin S: 19 April, Pojke
Sofie: 19 April, Pojke
Linnea: 20 April, Pojke
Tomas: 20 April, Pojke
Lisa B: 21 April, Flicka
Elly: 21 April, Pojke
Mamma (mormor): 24 April, Pojke
Johanna S: 25 April, Flicka
Jag: 25 April, Pojke
Therese: 26 April, Flicka
Danne: 27 April, Pojke
 
Här är en liten sammanställning av gissningarna! Fritt fram att fortfarande gissa! Peter Lundström hade ett förslag om att vinnaren får bidra med ett mellannamn till barnet.. roligt! ;D Men jag vet inte om jag törs lova de.. Evig ära är väl nog stort pris? haha Märker att jag blir förvånad varje gång ni gissar på att de blir en flicka.. så jag tror nog innerst inne ändå att de är en pojk men de är säkert en tjej! hehe. Nästan hälften har ju gissat på en liten brud.
 
Riktigt spännande dagar nu.. Exakt en vecka till beräknat datum! Tomas skrev att han kommer hem från Kalix redan idag.. SÅÅÅ skönt! Så nu är bebis välkommen när som helst. ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0