Livet rullar på..

Jag har fått lite klagomål över att jag inte uppdaterat på länge.. men här har ni ett litet levnadstecken! ;)
De är mycket på gång nu. Jag är inne på min andra praktikvecka på Ortopeden! Känns faktiskt som man kommit in i de hela nu.. så de här ska väl gå bra! Däremot börjar jag vara lite nervös inför nationella provet som väntar på fredag och nästa vecka väntar förarutbildning på ambulansen. SÅ ni kan ju tänka lite extra på mig då! he he

Jag bjuder senare på lite små bilder från påsken.. har inget nytt på den här datorn. Bjuder på en teckning av Elly..

Nu ska jag lägga undan skolböckerna och dra på korpen..hörde på nyheterna att gympa är bra för studieresultaten.. hoppas de funkar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0