Skola..

Snart.. på tre veckor har jag gått 2 år på sjuksköterske, då är mer än halva utbildningen avklarad.. Bara två terminer till! Tiden går ruggigt fort, men ibland är jag sååå sjuuukt less att gå skola! Tänk när man bara går på jobbet får lön och kan koppla av när man kommer hem!! Nu är jag på praktik inom äldreomsorgen, mycket intressant och roligt. Man får träffa många söta damer och gubbar! Idag fick jag lägga rullar i håret på en gullig dam.. hon undrade hur mkt de skulle kosta, de blev gratis första gången sa jag. Men tänk om man skulle kunna frilansa lite som "frisör".. hehe ;)

Under den här kursen ska vi skriva vår B-uppsats! Låter ju jätte stort, tråkigt och läskigt och därför blir det automatiskt något obehagligt som man skjuter upp.. Sååå jätte dumt! Uppsatsen ska trots allt bara vara på 2000 ord.. Man har ju skrivit längre uppsatser tidigare. Imorgon är det en vecka kvar till inlämning.... Så de är nog bäst att börja skriva på allvar!

Imorgon ska jag få följa med på en utbildning på SUS.. skulle bland annat handla om dokumentation! Sååå de blir nog lärorikt!



Sooom jag längtar till sommarledigheten.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0