Jobb.



Jag jobbar som sagt på vårdcentralen nu som undersköterska till Distriktssköterskorna. Så jag gör ju i princip distriktsköterske jobb! Vilket innebär att bland annat lägga om sår, kompressionslinda ben, dela medicin, ge injektioner och ta blodprov. Imorgon är första gången jag är ensam på "uteprovtagningen" känns riktigt spännande! Hoppas blodet flödar i fina kärl. ;D de som är lite jobbigt med de hela är att de är under en viss tid jag ska hinna med alla vårdtagare. Gäller vara snabb, smidig och inte köra vilse!  Så håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Eivor

Det kommer att gå bra för dig tror jag. Lycka till med allt!

2011-06-28 @ 18:58:53
Postat av: Elin

Lycka till Linn! Det kommer gå hur bra som helst :-)

2011-06-28 @ 22:24:59
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0