T.Trombyl 75 mg



Tiden går så otroligt fort på jobbet. Imorgon har jag jobbat 4 veckor och lika mycket har jag kvar! Men de kommer nog bara smälla till så är man tillbaka i skolbänken. Ibland önskar jag att man redan var färdig.. få fortsätta jobba på vårdcentralen med alla busigt hääärliga kollegor... och ha riktig semester! Men de finns även stunder då man känner att man vill lära sig mer! ;D

Idag har jag varit i Vidsel på provtagningen. Går faktiskt riktigt bra. självförtoendet växer allt mer och snart tror jag att man kan klassas som leg. stickproffs. he he. Annars har dagen bestått av att dela medicin, och lägga om sår. Kul kul. Nu blir det att se Harry Potter - och halvblodsprinsen... jag har i veckan plöjt igenom de övriga filmerna har endast tre filmer kvar att se! Riktigt underhållande filmer faktiskt!


Framför allt som skall bevaras må du bevara ditt hjärta, ty därifrån utgår livet.
Ordspråksboken 4:23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0