Från Min Man.

 

Fick en liten bukett av min underbara man en vanlig fredag.  Men inte hade han betalat med blomstercheckarna som jag avsiktligt lagt i hans börs. Vi fick nämligen 300 kronor i blomstercheckar för två år sedan när vi gifte oss eftersom blombutiken levererade oss bruna rosor istället för vita... Konstigt nog var jag ganska obrydd, började inte gråta och blev inte arg. Gick ju inte göra så mycket åt saken tänkte jag.. huvudsaken vi blev gifta! ;) Men floristen styrde upp det med att köra upp till Vidsel från Piteå med massor av fina vita rosor samt 300 kronor i blomstercheckar.  INTE ILLA!! Vilket innebär att jag kan vänta mig fler fina överraskningar.. om han kommer ihåg att använda dom någon gång! he he

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint! :-)

2011-08-06 @ 23:39:42
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: Turis

Linn, på mitt bröllop fick jag samma problem. Men i och med det är Azerbadzjan så fick jag ingenting. Jag fick inte den blombuketten som jag hade sagt till blomaffären. Vist var det en fin bukett men den var FÖR liten.

Innan bröllopet jag hade planerat allt så noga att allt ska bli bra och det blev det men bara blombuketten var fel. Men jag blev inte alls arg för att jag fick världens finaste bukett och det är förstås Babir. Det viktigaste är bara KÄRLEKEN

2011-09-06 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0