Första Advent!

Vad tiden går undan.. redan är det första advent! Veckan som varit har vi faktiskt mest varit hemmikring då de varit sådan förskäcklig halka. Man har knappt vågat ut med barnvagnen för att söva Emil under dagarna då de varit is och blåst här hemma.. TUR att Tomas vunnit sig ett par broddar som jag lånat av honom. Fungerar utmärkt!
 
I veckan kokade jag en laddning med mintkola till julbaket! Receptet finns här från då jag gjorde detta förra året. Rekommenderas verkligen! Grabbarna här i huset har redan lagt sig och sova... annorlunda att vara vaken alldeles ensam redan innan nio. haha kollade igenom tvtablån och tror faktiskt att jag ska se X-men ikväll.. har aldrig sett de filmerna men så såg vi Wolverine igår som hör till Xmen filmerna och den var faktiskt riktigt bra. :)
 
Det är ju mycket roligare med någon bild i inläggen.. här har ni lillbusen! En morgon när jag gick på toan lämnade jag Emil på golvet i tvrummet och då hör jag det börja pipa i playstationet och när jag kommer ut därifrån sitter han och tuggar på Black Ops skivan!  Men han hant inte repa skivan med sin enda lilla tand som tur var! ;D Får väl se om jag orkar se klart filmen själv.. finns ju risk att man somnar i soffan. Hoppas ni haft en trevlig första advent! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0