Glest..men häftigt! ;)

Det har verkligen blivit glest här mellan inläggen nu! Vi har haft en fantastiskt härlig julledighet Tomas har varit hemma med oss i drygt två veckor. Under dessa veckor har jag inte lagat mat speciellt många gånger! Mycket bjudningar och rester har det varit. Så härligt! :)
 
Hoppas ni har fått en bra början på 2014. Jag brukar ju göra någon slags sammanfattning av det gångna året i bilder men i samband med att jag installerade om datorn så tappade jag mitt photoshop.. riiiiiiiiiiiiiiktigt tråkigt! Måste köpa mig något nytt program. Vad brukar ni använda? Vill gärna ha PS men då jag letat har jag bara hittat det på abonemang för företagare. .. men är ju så tråkigt när man inte kan fixa sina bilder och snöra ihop i fina kollage. Har ju mestadels haft programmet för att ljusa upp bilder och dra lite i kontrasterna så de blir lite finare. ^^  Jag har då inte ens lagt över några bilder från jul & nyår till datorn än..
 
Så någon årsammanfattning i bilder blir det inte just nu iallafall.. men kan bara konstatera att 2013 har varit det bästa och häftigaste året hittills i mitt liv. Att bli mamma till en underbar son och att få se honom utvecklas för varje dag som går. Så häftigt <3
 
Nu tar han sig väldigt fort fram! Kryper över allt och ska ställa sig upp hela tiden tillochmed mot mina byxben sliter han sig upp. haha Tredje trappsteget har bestigits och tredje tanden är påväg upp. 8 månader gammal nu.. det går såå fort fram! Men än har han inte sovit en hel natt.. vanligtvis har vi minst 4 uppvaknande på natten. Men ibland bättre och ibland sämre.. Bäst går det när jag inte sover i samma rum har vi upptäckt då känner han inte lukten av mammabrösten. ;) Så jag tror faktiskt att knepet är att jag måste sluta amma. Då kommer vi nog alla få bättre nattsömn.. hoppas jag! 
 
Oj vilket spretigt inlägg detta blev. men skönt att få skriva av sig litegrann. Här har ni gullemannen!  
 
Hur sött är det inte med små adidasdojjorna!? ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0