Ta upp bloggandet igen?

 
Nu har det varit vääldigt tyst här på bloggen länge! Jag har som inte bestämt mig för hur jag ska göra med bloggandet. Det är ju ruggigt kul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Men jag är som kluven just över hur mycket man ska skriva och "lämna ut" sina nära och kära.. mestadels är de ju vår älskade lille Emil jag tänker på. Kanske man ska skaffa lösenord så man kan skriva mer personligt men samtidigt känns de också klurigt! Jag och Emil var ialla fall och hälsade på Hanna och Melissa idag! Riktigt kul att få träffa dem och äta hennes smarriga fika som hon förövrigt lovade att lägga ut receptet på. Hennes mysiga blogg hittar du här. De var faktiskt hon som fick mig att börja skriva de här inlägget! Emil och Melissa har varit på samma föräldraträffar redan från då dem bodde i våra magar. De är bara ca en månad dem mellan och vi gav idag samtycke till att de kunde bli ett par i framtiden. ;) hehe Här har ni snyggisarna..
 
 
 
 
Ni är ju endel som vet att vår lille glada grabb inte har sovit speciellt sammanhängande sen han föddes. Vaknat minst var tredje timme och på senaste tiden vaknade han nästan varje timme! Men se, nu har en liten tand kommit fram för ca en vecka sedan. Sömnen har blivit bättre sen jag börjat sova i ett annat sovrum så han inte längre kan leta efter mina boobies utan får mysa med pappa istället. Han har tillochmed sovit en hel natt (nästan, endast ett uppvak) tisdag natt! Helt fantastiskt! Meen Gaawh vad fort utvecklingen går.. Nu är han 6,5 månad och har redan börjat ställa sig upp efter lådraderna och tar sig snabbt framåt med sin ålande stil.. Idag har han faktiskt tagit sina första riktiga krypsteg så snart går de nog ännu snabbare här hemma! Grinden är monterad i trappen och sängen MÅSTE flyttas ner på den lägre nivån typ imorgon! Vad fort tiden går.. min lillabebis..
 
Vad säger ni ska jag börja om med bloggandet?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja självklart tycker jag att du ska börja blogga oftare ;)

Visst går utvecklingen fort?! Han är så duktig Lillkillen :)

2013-11-23 @ 02:03:30
Postat av: Hanna

Åååh vad glad jag blev att se att ett nytt inlägg väntade!
Nu kan Melissa följa sin blivandes framsteg på nätet ;-)
Tack igen för besöket. Var så trevligt!

Svar: Jaa ska verkligen försöka bli mer flitig på inläggen nu här framöver! ;) Jamen tack för vi fick komma var jättekul! Ni måste komma hit till vistträsk på besök någon dag! :D
Linn Vikberg

2013-11-23 @ 04:36:29
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
Postat av: Linnea

Ja det tycker jag! Men förstår dina funderingar kring vad man ska lämna ut om sitt barn och inte, tror jag alla föräldrar funderar på... =)

2013-11-23 @ 11:07:11
Postat av: Erika

Ja, jag tycker (och hoppas) att du ska blogga oftare! :) Han är ju så söt er grabb!

2013-11-28 @ 13:20:03
Postat av: Elin & Sixten

Jaa, börja blogga! Men jag vet hur det är, både med att lämna ut & att lägga tiden... 😉 Kram <3

2013-11-28 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0