Välkommen vecka 28.

Emelies blogg blev jag tipsad om en så häftig sida där man kan se barnet växa vecka för vecka, kika in här om ni är nyfikna. Nu känner man ofta hur bebis rör sig och lever i magen, dag som natt. Jag sover fortfarande jättebra.. ingen störd nattsömn här inte.. de är bara så att jag jobbar två nätter denna vecka. Inför detta arbetspass var jag vaken till ca 3 på natten för att kunna sova så länge som möjligt innan arbetspasset.. och jag sov 11 timmar! Galet.. är väl bara passa på att sova medans man kan, hehe. Denna vecka bjuder dock på lite nya symtom...halsbränna, en fantastisk kombination med mitt förkylda halsont. Jag är it bitter! ;)
Jag bär på en underbar skatt.. tänk att nu är de bara 89 dagar kvar till bf. Helt otroligt! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är så roligt att följa dig på bloggen :). Det kommer nog bara smälla till så är det april och ni har eran lilla guldklimp i famnen :)

2013-01-17 @ 14:13:25
Postat av: Elin

Åh, halsbränna hade jag med på slutet... Gaviscon tuggtabletter är äckliga att ta men fungerade bra för mig!

Svar: Ja fy inte trevligt med halsbränna, hade faktiskt fått tips om dom av fler så har äntligen köpt hem men inte tagit någon än..verkar som besvären försvunnit nu.. bebis ligger väl med huvudet mest neråt nu så kanske inte trycker på magmunnen lika mycket längre ;)
Linn Vikberg

2013-01-31 @ 13:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0