BM besök. v.30+5... redan fixerat!

Snart har 31 fulla veckor av graviditeten passerat. 64 dagar kvar till BF. Jag har idag varit till min barnmorska på besök. Har blivit lite tätt mellan besöken nu eftersom hon tyckt att livmodern vuxit lite för lite mellan v.22 och v.26 men de berodde nog mest på att de var två olika personer som mätte.. Är tillbaka på normalkurvan nu igen.  Idag när hon klämde och kände på magen så låg bebis fortfarande neråt och hon sa bebis redan är fixerad! Redo i startgroparna...haha. Läst att de inte är så ovanligt för förstföderskor att bebis fixeras redan kring v. 30 så de är inget tecken på att de blir tidig födsel. Hur har de varit för er?
Gullevännen.. får gärna stanna och lägga på sig mer innan du entrar världen ;)
 
Hjärtslagen var 140 slag/min idag likt förra gången 136.. lillvännen flyttade på sig hela tiden när vi försökte räkna.. lillrackarn. ;) och precis som vanligt var hb-värdet riktigt lågt.. måste bli flitigare med järntabletterna.
 
Bild lånad från Libero.se.
 
I helgen har vi varit på ikea och inhandlat saker.. ska visa er de så småningom och även knäppa någon bild på vår fina släktvagga. Känns så overkligt att vi snart är föräldrar..<3

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Jag efterlyser magbilder ;) Vill ju se lilla kulan nu!

Svar: Hihi.. på G. ;) Jag har inte varit så flitig på att ta magbilder, något jag ångrar lite nu. Men de är ju inte så lätt att fota sin egen mage har jag märkt. Men de kommer upp någon bild snart. ;D
Linn Vikberg

2013-02-21 @ 14:27:29
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Rebecca

Åhh så spännande, det är verkligen det bästa som finns! Vet ni vad ni ska få? Önskar er all lycka! Kram!

Svar: Tack! Ja de börjar verkligen närma sig nu! Spännande tid.. och man längtar såå. Vi har valt att inte ta reda på könet, känns som en sjukt rolig överraskning sen! Bara lite svårt att förbereda sig med kläder.. bara köpt så neutralt som möjligt. Kul att hitta din blogg nu också..följa ert liv med lill Levi. :)
Linn Vikberg

2013-03-01 @ 09:33:56
URL: http://rebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0