Ska ta mig i kragen ;)

Sjukt länge sedan jag bloggade nu.. inte varit så inspirerad plus att de varit mycket på gång med ny arbetsplats att vikariera på! Riktigt kul att få jobba som riktigt sjuksköterska. :) Älskar mitt jobb, och är väldigt kul att få pröva på olika ställen och arbetstider. Under sommaren när jag var på ambulansen var det oftast dygnstjänstgöring. Trivdes riktigt bra med de plus att man fick mycket ledig tid. Ett dygn sväljer många timmar. Har nu även förra veckan jobbat natt för första gången.. inte riktigt min grej kände jag. Men jag hoppade ju bara in en natt efter ett dagpass. Om man ställer om sin dyngsrytm kanske jag skulle trivas med de också.
 
Får väl se om jag kommer igång med bloggandet snart. .. Bjuder på en fantastiskt vacker låt från Ida Möllers senaste skiva. Alla låtar finns på spotify och går på repeat hemma hos oss nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad synd!! Den kanske kommer in sen :)

2012-09-21 @ 19:50:50
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0