Work work,

Blir 7 dagars arbetspass i veckan. Money money! Ikväll väntar egentligen gympa med vistträskbrudarna.. men jag är sjukt trött så ska känna efter ordentligt efter middagen. hehe.. Måste ju orka med att jobba hela veckan ut! Lutar väl annars åt att mysa med dessa fina grabbar ikväll!  Äntligen kommer Tomas hem från UMEÅ. Bjuder på denna bild.. kan man se nå lyckligare ut?! hahaha, kär och galen April 2008. Har efter detta (under min utbildning) fått lära mig att man skrämmer bort folk om man ler med båda tandraderna. Men jag tror att jag fortfarande gör de, kan it hjälpas! ;D

Kommentarer
Postat av: Eivor Lundberg

Jag gillar att du ler med alla tandrader du har. Det gör andra glada också. Sprid lite kärlek spar hårda orden slösa med kärlek och vår värld blir bättre då....

2012-10-31 @ 22:52:15
Postat av: Hanna

Vad roligt att du får jobba så mycket, och här på byn dessutom! Skönt att slippa pendla :) Vad glad man blir av ditt stora leènde!

Svar: Ja de är helt toppen! Sökte ett jobb i sunderbyn faktiskt men satt och räknade på det och kom fram till att de var mer värt på alla sätt att vikariera på byn för min del. ;) Tack gulle du! :)
Linn Vikberg

2012-11-07 @ 21:40:11
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0