Bygga en traktor.

I början av september började min karls tankar att snurra. På jobbet hade han funnit en trasig permobilmotor som han tog med sig hem och renoverade upp. Sedan började han fundera på vad de skulle den kunna bli av den!
Snabbt började en minitraktor att ta form! Många kvällar och helger har spenderats i garaget under detta halvår. Jag tror att både Tomas och mitt tålamod har växt en hel del också under den tiden!
Han är en riktig mixtrare..har alltid varit och kommer alltid att vara!
Början på Oktober...
Motorn och diffspärren till bakhjulen.
Början på November..
Början av december.. ;)
Början av Januari.. var traktorn lackad i volvogult och svart.. Bara skruva ihop den igen!
Färdiga resultatet, tycker den blev riktigt söt! Han är så otroligt duktig min man..
Finns även att se på Youtube om du klickar HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0