Julmys

Fyra dagar kvar till jul.. riktigt mysigt!
Här hemma luktar de gran och vita snö.. och granen är så fint pyntad!
I söndags var vi ut och högg en gran på Tomas Pappas mark.. var inte gott om dem kan jag säga.. så vi hade ganska tur att hitta en så pass fin gran som vi gjorde! Dessutom har jag idag gravat lax för första gången i mitt liv.. (följde kokboken så hoppas de blir bra) bara synd man måste vänta tre dagar innan man kan smaka! Är ju så sjukt gott med gravadlax på husman!

De är sååå otroligt skönt vara hemma om dagarna, bara mysa på! Imorgon ska jag nog göra lite mjukkaka! De hör också julen till tycker jag. Nu väntar julkalendern och lussebullar med mjölk!







:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0