Efterlängtat och Välbehövligt

Nu var det ett tag sen jag blogga.. jag tar mig inte tid till detta i denna jul & plugg stress!
Men nu så.. nästan alla julklappar är inhandlade,
knäcken är kokad (lär behöva koka mer snart...),
annat julgodis är ihopvispat men saffranet har inte fått komma till användning ännu!
Och julgran... har Tomas lovat att vi ska ut och hugga i helgen!
I skolan har vi börjat sista kusen i termin 5, detta är en ledarskapskurs. Jag och Elin har varit riktigt duktiga och effektiva sedan kursstart och har nästan allt klart.. grupp uppgifterna kommer i alla fall vara färdiga på torsdag! Vilket innebär att vi kan ta ett litet JUL LOV!!!! Fantastiskt efterlängtat och välbehövligt.
På Torsdag väntar dessutom en efterlängtad och extremt välbehövlig make over på mitt hår! Amanda ska sätta sax och färg i mitt hår. Jag har som vanligt inte helt bestämt mig hur jag vill ha de.. men är inne på någon varm rödkopprig färg och lite kortare frilla!
Sist jag klippte mig såg de ut så här:
Va tycker ni? Ska jag klippa kortare igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0