Äventyr.

Halva helgen har jag varit på praktiken. Spenderade min tid i Öjebyn från 11.30 på Fredag till 16.00 Lördag.. Var väldigt lugnt tempo där under helgen. Har fått ge några roliga intramuskulära injektioner.. en person råkade släppa en ordentlig fis när jag stack till!! Men jag lyckades hålla mig för skratt.. stackarn xD
Sov över hos Josse och Johan så jag slapp köra mellan, var väääldigt härligt att få komma dit!
Stort plus var att det tog 5 istället för 50 minuter att åka till praktiken! :)

Väl hemma hade Tomas middagen serverad, grillad fläskkotlett och potatisklyftor!! uuuuunderbart! sen begav vi oss till våra mysiga grannar Tomas och Ingegerd för efterrätten och fira Tommes 27 års dag. Där fick Anna den briljanta idéen om en fyrhjulingstur upp på Falkberget.. sagt och gjort!
Grymt mysigt. Skulle bara haft ett bättre objektiv men här kommer en liten bildbomd.






Tyvärr försvann mitt linsskydd till kameran under färden.. någon som vet var det går köpa nytt??
Ska googla på de! Nu blir det en liten morgonpromenad så att jag ikväll kan trycka i mig ännu mer kalorier hos mor och far! Ska fira Anastasia där som fyller 20!


Ha en välsignad dag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0