Tenta plugg

Det är ingen höjdare med tenta. Men snart är den här urtråkiga kursen snart över.. gjorde bort seminariumet om evidens och kvalitetsgranskning igår så nu är det bara tentan kvar. Är ruggigt längesen vi hade salstenta, nästan så att jag glömt av hur det var. Att det innebär att sitta på en hård trästol i en gigantisk källare och gnugga ögonbrynen.. de minns jag. Tyvärr glömde jag min bok i skolan igår.. inte så speciellt bra. Men dagens hjälte är Therese som så snällt mejlat en sammanfattning!! Så jag kan ändå plugga in rätt saker idag. Jippi!?

 

 

Plugg kräver lite mysljus och kaffe, drömmar och "kladdkaka"!  ;)

Kommentarer
Postat av: Turis

Tänk om vi också hade sådan organiserad papper som vi kunde plugga ifrån. Istället har vi bara massa lagböcker :((((((((((((((((((

Min tenta är den 11 november. Det är en 15 poängs tenta med 15 credit :( Är så skol trött men det är bara köra. Du gjorde mig motiverad nu. Tack!

2011-09-22 @ 10:10:28
URL: http://azeri.blogg.se/
Postat av: Elin

Kämpa på Linnsan! Snart är vi färdiga med det här skräpet och får en rolig kurs (hm efter den kvalitativa då...;-P) :-)

2011-09-22 @ 17:37:56
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0