Måleri & Mys

Ursäkta för den dåliga uppdateringen här vänner.. Jag har helt enkelt haft fullt upp!
De har varit målarhelg hos svärmor och svärfar... och de har ju inte det minsta huset..



Totalt var de väl 5 stegar plus en skylift.. jag kan dock erkänna att jag stod inte för så många penseldrag. Blev mest att stöka undan inomhus och passa barnen för min del. ^^ Igår kväll kom sen Vidselsbrudarna på myskväll. Riiiktigt trevligt med god mat (Kycklinggrillspett, klyftpotatis och currysås) och annat slisk (läs: Jordgubbar och choklad). Tyvärr glömde jag att fota snyggskallarna..
Vi såg även en riktigt rolig film som jag kan rekommendera:
Min låtsas fru med Jennifer Aniston och Adam Sandler!





Jag lovar att försöka bättra mig med uppdateringarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0