Luleå stan o Sommarlov!!

Idag var de min allra sista skoldag för den här terminen. Åkte tidigt iväg till Luleå för att ha opponering för första gången.Opponering innebär att man granskar någon annans uppsats för att sen ge åsikter kring arbetet, fördelar och nackdelar, förslag på förändringar! De kändes riktigt spännande, men de gick ju bra ändå.. Jag blev inte nersågad, och jag hoppas Therese inte kände sig de heller! Alla hade skrivit så bra arbeten så de jag var mest nervös över var att kunna fylla ut tiden på 35 minuter.... men lärarna var inte så hårda att man var tvungen att diskutera så länge!
Efter detta firade vi tjejer med en festlig lunch på kinastället, MUMS! Höjdpunkten var nog efterrätten, friterade bananer o glass. De var riktigt kul att träffa brudarna, synd att de blir så länge tills nästa gång!

Sedan bar det av till stan för att hitta ny bikini så man kan va läcker på stranden och i ... TATATADATADA (trumpetljud) TURKIET!
Det blev två par från stadium av märket Roxy! Så nu kan sommaren komma!



Färgerna gör sig inte riktigt rätt på de här bilderna, den randiga är inte så mesig, utan mer knallig korallfärg!
De kommer nog bli riktigt fint mot huden när brännan kommer! ;)

Sen måste jag tipsa om ett super gott thé som jag köpt idag på thé-shoppen. Rooibos med jordgubb och havtorn!! GILLAR! GILLAR GILLAR!
De blir att skåla in "Sommarlovet" med en storkopp av detta strax!

Här kommer en liten reflektion...

Din framtid bestäms av hur du lever med din nutid,
och din nutid bestäms av hur du lever med ditt förflutna.
Så låt inte skuggan du varit med om prägla din framtid.


deeep.. i know. ;) Glid i frid vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0