Bjern!

På vägen hem fick Tomas se en liten söt björnunge!



Tyvärr har han inte så bra kamera på mobilen...men björnen ser söt ut i alla fall ;)

De har då varit en gode stressig dag på praktiken! Har fått gå själv och ta prover och göra såromläggning.. men de är då bara kul! :) Vi har dessutom hunnit med en utbildning i påsdialys. De kommer nämligen en patient som ska ha dialys 5 gånger dagligen. Riktigt bra att få se och känna på grejerna! Här kan du klicka om du är mer intresserad om påsdialys!

och hm.. uppsatsen är inte riktigt klar än.. men jag vet ungefär vad jag ska skriva så jag tror de fixar sig! Blir att bara ta de lugnt en stund och Tacka Gud för att man har de så otroligt bra!!! Men kan fort hända man går ut och drar några penseldrag på huset efter de!

Kommentarer
Postat av: En helt vanlig Isabell

Ser ut som mammas bil därbak, fast det är det nog inte ;p eller ja, vem vet.

2011-05-16 @ 20:27:05
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: Elin

Så söt! Men var är mamman? :-S

2011-05-16 @ 20:53:38
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: Linn

Bella: De kan ju faktiskt inte vara omöjligt..;) de var gode lång bilkö som stannade för att se björnen.



Elin: De såg inte mamman där någonstans ungen var på en liten gräsplätt mellan två vägar. Kan nog va så att de andra björnarna blev rädd av bilarna eller något tåg och sprang iväg. Jag skulle då inte våga fara och springa i kanis trakterna nu...

2011-05-16 @ 21:36:20
URL: http://linnvikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0