Turkiet!

Här kommer de liten bildbomb från Alanya! Blev inte att vi tog så många fina bilder dock..


Första kvällen på vår balkong! "Lyxade" till det och åt yogurt och mackor... ;)



Städerskan gjorde nya roliga bäddningar varje dag!



Min säng var tydligen trasig! Jag lovar att jag inte hoppade i sängen!!


Söt morsan och servitören!


Man fick alltid ett bröd till förrätt.. detta bröd smörade man först sen hade serverade de någon het chilisås, tzatziki och fetaost. Väldans gott!!


Servitören skulle göra mig en smiley.. Blev dock mer likt ett monster.


Ännu en fin kväll.


De serverade vatten hela tiden på denna restaurang.. De påstod att man behövde få i sig 1 liter/var tionde grad. och de var ju 30-40 varje dag! Jag hade då problem att få i mig 3 liter vatten.... ;P


Mums! Osmanisk gryta och en riktigt smarrig efterrätt på de!


Mango.. riktigt bra ställe!! Super god mat och rolig personal! :D





Cool morsan! ;)


Sista dagen var de gigantiska vågor.. röd flagg man fick egentligen inte bada men de var ju så hysteriskt varmt att man var tvungen att "doppa sig" lite.

På väg hem. ..liiiite brunare! .. Ja de var vår semester ungefär! ;)
Skönt att ha hunnit ha lite minisemester nu innan jobbet börjar på allvar.. (imorgon!!).



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt ni ser ut att ha haft det! Lycka till på nya jobbet :-)

2011-06-20 @ 09:18:33
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0