IKEA, Sminkhörnan!

Jag var på ikea med mor förra veckan.. så ringer Tomas helt plötsligt upp mig och ber mig att köpa mig ett sminkbord med irriterad röst!! Trodde först inte mina öron.. började undra om han slagit i huvudet ordentligt. Men så kom jag på.. alla de gånger han klagat på mina sminkgrejer och pads i köket.... ;)

Sagt och gjort.. jag köpte mig detta sminkbord och en spegel, en nyhet från ikea. Bordet har endast funnits i en större storlek tidigare, men har blivit utbytt till den här mindre storleken nu.. vilket passar perfekt i min lilla hörna med snedtak! Möblerna vi haft där tidigare har vi fått låna av Tomas syster för att fylla ut de tomma rummet.

FÖRE:



EFTER:





Och de blev ordning i lådan!

Stolen ni ser vid sminkbordet är ett annat påbörjat projekt!

Bra va?? ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

Supersnyggt!! Det gjorde du bra!

2011-06-20 @ 23:43:16
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh så fint du har gjort Linn! :)

2011-06-21 @ 18:56:42
Postat av: Elin

Snyggt! :-) Och vilken lyx med eget sminkbord, skulle jag också behöva. Vet inte hur många gånger Erik har dammat ner allt smink i golvet för att jag lämnat allt på toastolen ;-)

2011-06-22 @ 10:57:53
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0