Personlig Almenacka.

 

Ikväll har jag suttit i PS och designa den här fransidan till min nya almenacka! Har hört så gott om Personligalmenacka.se så jag snörde ihop en besällning där.. spännande se hur de blir! De är ändå lite kul när man kan designa den nästan precis som man vill med bland annat veckans att göra, dagens träning och vädret. Dessutom kan man lägga in vänners födelsedag via facebook så räknar den automatiskt ut hur många år vännerna fyller om man inte håller koll på sånt själv! ;>

De går ju så klart ha almenacka i mobilen men jag föredrar ändå en vanlig när man studerar ändå.

 

ps. ser att texten där uppe inte är helt centrerad på denna bild... men de är den på beställningen.. hoppas jag! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt! Ska också beställa en ny till hösten :-)

2011-07-19 @ 23:30:01
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0