Sista dagen på Sommarlovet..

Idag är den sista dagen på "sommarlovet".. blev ganska lång sovmorgon för att njuta till fullo!
Under min lediga vecka har jag spenderat en hel del tid på shopping. Blev en tripp till IKEA med mamma i måndags vilket resulterade i bland annat nytt tyg till höstgardiner i köket. Igår lånade jag svärmors symaskin (samt fick massa hjälp) för att sy dem igår! Här är det färdiga resultatet! like like.



Annars har ledigveckan bestått av att baka blåbärsbullar, konsert med the movits, Rockkväll på storforsen samt en piteåtripp med mina fina kusiner. Blev inköpt några nya lite roliga plagg jag kan visa upp här sen! ;)
Nu är vi bjudna på 81  års partaj i Tväråsel, blir nog trevligt!

Kommentarer
Postat av: ida

Super läckra gardiner! :)

2011-08-28 @ 21:13:08
Postat av: modern

Gillar dom! Duktiga ni var :)

2011-08-29 @ 23:21:31
Postat av: Mamma Evelina

Åh vad fint! De där skulle passa i vårat kök också :)

2011-10-03 @ 08:57:42
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0