Titta vad jag hitta!

När vi var små hade jag och mina kusiner lite olika klubbar.. bland annat skrotklubben! Vi samlade på gamla skrot grejer muttrar, skruvar och gjorde om delarna till nya grejer. Bland annat en ringklocka vet jag att vi gjorde. Idag återupplivade jag gamla minnen och fann en liten ljuskrona under vår promenad! Skrot i vissas ögon men jag tror det finns potential för föremålet! Tvätta upp den med svinto för att få bort värsta rosten, sen köpte jag lite vit målarfärg på sprayburk. .. nu behöver jag bara nå nya ljushållare! Var kan man finna sånt??



Kommentarer
Postat av: modern

dom här kanske passar... A-L har såna som du kan prova..

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/36418000

2011-09-01 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0