Dripp dropp dripp dropp!

Fy vilket tråkigt väder.. känns riktigt höstigt ute! Kändes inte alls dumt att jobba idag! Dagarna och veckorna går allt snabbare och pang boom är de snart min födelsedag (4 september)! ;> Brukar aldrig ha hunnit fundera på vad jag önskar mig men nu har jag faktiskt illustrerat en lista med bilder!!! (Allt för att få leka i PS) haha
Blev lite väl dyra saker på listan.. ingenting man egentligen önskar sig av någon.. de är nog mer en drömmlista samt vänta-på-löne-lista! Men de är väl inge fel i att drömma?



Jag önskar mig inte två KA.. utan har bara inte bestämt färg.. och portionsgryterna tror jag att de lutar åt dem till höger kändes som lite roligare och då är de nog gröna eller röda! ;) Jaa.. man kan ju iaf drömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0