Dagarna går fort..

Jag är nu på praktik nu på Rättspsykiatrin i Öjebyn, väldigt intressant faktiskt! Ni behöver inte vara oroliga.. jag har larm och nästan alla dörrar är låsta i hela huset och jag är omgiven av bra personal! Människor i samhället är i allmänhet väldigt rädd människor med psykiska sjukdomar.. detta pågrund av brist av kunskap eller att man endast fått information från media. våldsmän, psykopater mm. Det finns dock en väldigt trasig människa där bakom fasaden.. vad är orsaken till att de gått över gränsen? och hur kan man hjälpa dem till ett bättre liv? Ganska så intressant faktiskt..
Dagarna går fruktansvärt fort.. halva veckan har snart gått. Jag kör sten hårt på praktiken, 5 dagar förra veckan 5 dagar denna! Men påsken börjar att närma sig!!
Idag när vi kom hem ropade grannen på oss för att visa upp sin fångst.. en Lake på 5,8 kg!! VIDRIGT, vet inte om jag törs bada i sörvistträsket längre.. Vilket monster!


Kommentarer
Postat av: stolt brud.

WOHOHOHOOO, LINN! Häärligt bruden! I knew it! ;)

2011-04-12 @ 19:26:28
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anders Isaksson

Psykiskt sjuka är ju också människor. Bra Linn =)

2011-04-12 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0